Medeltidsveckan 2008

Små bilder förstoras om man klickar på dem








Kommentarer
Postat av: Micke

Svar: Hej och tack för dina tips.. Hur ska jag märka mina bilder då tycker du? ^^ Och varför kommer jag inte kunna använda dem i framtiden, jag kan ju fortfarande bevisa att det är mina genom att ha orginalbilderna kvar!? Bara fundera...



Och angående "Woah! Hur känner du Felicia?" så är det min flickvän sedan snart 4år tillbaka! ^^



Hur känner du henne?



MVH// Micke

2008-10-07 @ 21:33:47
URL: http://cybexfoto.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja, vilket bra knep med detdär att skriva sitt namn över bilden i ett annat lager och sedan minska/öka hårdhet för att få den genomskinlig! :D smart! Hmm, detta system med att skriva i varandras inlägg funkar kanske inte så jätte bra, jag håller med.. Har du bilddagbok eller liknande (I och med att du tar lite bilder) Jag heter där Cybex! Kika gärna lite! :D



ha det bra // Micke

2008-10-16 @ 19:47:02
URL: http://cybexfoto.blogg.se/
Postat av: Micke

Nejdå, jag kör den engelska versionen av CS3! Personligen tycker jag att Bilddagboken är ganska roligt eftersom man ändå når ut med sina bilder till många människor, många i vår ålder.. Man kan även få en del respons och så.. Om inte annat bara visa vad man tagit för bilder för vänner och bekanta. Jag har fotosidan med där jag försöker att lägga ut lite seriösare bilder eller bilder som jag vill ha kritik på.. Olika sidor med olika ändamål! :D



Jaha, ja det skulle vara lite roligt att se bilderna mest för att se hur du menat! :D Är bra sugen på att börja med lite studiofoto, men det är så jävla dyrt om man ska införskaffa sig allt själv.. Men men, det är väl kanske mer en tidsfråga än en pengafråga! :D





Roligt att du gillar den bilden förresten! :D Alltid skoj när man får lite ideer under en fototur som man genomför och att de sedan blir bra! :D



Ha det bra! // Micke

2008-10-17 @ 21:36:45
URL: http://cybexfoto.blogg.se/
Postat av: Micke

Okey, nej men jag försöker att sprida mina bilder lite överallt som det är nu, destofler som har dem desto bättre, till en vis punkt där jag antaligen kommer att känna att nu vill jag att dessa bilder blir unika och mina! Då kommer jag nog orka vattenstämpla dem eller vad man ska kalla det.. Inget har ju förresten som sagt den stora fulla verisionen av en bild som jag tagit utom jag! :D



Nej, att slänga omkring med nakenbilder på vänner på nätet kan jag hålla med om att det kanske inte är det snällaste... MEn jag kikar gärna, har blivit allt mer intresserad av att fota människor, ljussättning osv...! :D

2008-10-20 @ 22:55:15
URL: http://cybexfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore.



Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-20 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0